5/17/2015

Our small shop

We had a small shop during the prieskum (the final exhibition in this semester) . Someone bought my printings. I'm really happy to see that somebody say to like my works and buy them. One of the couple are also came to our shop in last semester! Thank you so much :)

学期末展示の間、私たちは小さなお店をだしました。ここでは私たちの版画作品や手作りのグッズなどをならべました。 前の学期に気に入ってまた買いにきてくれたご夫婦や、私の絵本を気に入って、ここで売っているのを聞いて原画(版画)を買いに来てくれたひと、彼女にプレゼントするといって買ってくれたひと、実際自分の作品を気に入ったといって買ってもらえるのをみれるのはとってもうれしかった〜 :)

0 件のコメント:

コメントを投稿